Hair · Shoplog

Shoplog Alloverpiercings & My Hair Shop

Ik kreeg vandaag  twee pakketjes binnen van Alloverpiercings en My Hair Shop en dat betekent maar 1 ding…

Een grote shoplog met haarverf! Ik heb na deze bestellingen genoeg voor de rest van het jaar denk ik haha… Het zijn 21 potjes haarverf van mijn favoriete haarverf merk Crazy Color waaronder 1 starterpalette met  een neutral mix, dat is om de kleuren die erin zitten pastel te maken. -Alle potjes behalve de neutral mix zijn 250 ml. –

De starter palette  kostte 22,06 (Alloverpiercings)

De kleur bordeaux kostte 5,06 (Alloverpiercings)

Alle andere kleuren kostten 4,95 per potje ( My Hair Shop)

Dit was mijn eerste bestelling bij My Hair Shop omdat, waarschijnlijk door de sale, veel kleuren die ik wilde Alloverpiercings niet hadden. Normaal bestel ik namelijk daar omdat ik dat altijd de fijnste verzending vond en de klantvriendelijkheid is gewoon heel hoog in mijn evaring. Toen ik nog tunnels had kocht ik mijn strechers en toebehoren altijd daar, ze zijn goed, snel en goedkoop en dat vind ik heel fijn.

Als eerst de Starterpallette (22,06) Deze bevatte een Neutral mix van 250 ml en de kleuren:

No. 56 Fire, No. 44 Capri blue, No. 42Pinkissimo, No. 62 Hot Puple, No. 41 Cyclamen, No.53 Emerald Green.

2016-05-25 10.33.49.jpg

Vervolgens heb ik een paar roze kleuren en paarskleuren, de marshmallow en de lavender is om mijn ombré weer bij te werken. Op de foto staan de kleuren:

No. 64Marshmallow (2x), No. 65Candy Floss, No. 54Lavender, No.43 Violette, No.55 Lilac.

2016-05-25 10.36.56.jpg

Een paar rood en rood/paars kleuren. Op de foto staan de kleuren:

No. 40 Vermillion Red, No.57 Coral Red, No. 60 Orange, No.66 Ruby Rouge, No.51 Bordeaux, No.61 Burgundy, No. 50 Aubergine.

2016-05-25 10.38.12-1.jpg

En tot slot 2 blauw, een groen en een geel. Dit zijn de kleuren:

No. 59 Sky Blue, No.67 Blue Jade, No. 46 Pine green en No. 49 Canary Yellow

 

Veel van de kleuren die ik heb gekocht zijn voor mijn toekomstige ideeën die ik heb met mijn haar oa een ombré, een regenboog en een pastel kleurig iets haha.

Ik maak zeker revieuws over deze kleuren en er zullen natuurlijk ook tutorials komen van mijn haar-creaties !

2016-05-25 10.50.20

Leave a Reply

