Hair

Hair Color stash

Omdat ik laatst een hele grote shoplog had met haarverf, dacht ik eens mijn haarverf stash te laten zien.

Ik heb de flesjes van Crazy Color in 1 grote plastic la zitten (3 laden bak van de blokker) en daar past alles net in met nog  4 flesjes ruimte erbij, dat is dus aardig wat haha. Ik heb er ook een aantal dubbele bij zitten omdat ik ze veel gebruik of de andere fles bijna leeg is.

Ik heb alle potjes van La Riche Directions en 3 doosjes permanente haarverf in de andere la.

Dit zijn alle potjes van Crazy Color die ik heb, tegelijk ook alle potjes die in de eerste la zitten, foto’s spreken van zichzelf en alles wat 2x op de foto staat heb ik dubbel.

De reden waarom ik zoveel heb is bijvoorbeeld door een sale, bundel of omdat ik iets nodig had en wilde het voltrekken tot gratis verzending.

Alles wat ik heb qua semi- pernamente haarverf heb ik gekocht bij alloverpiercings, behalve de laatste keer, maar dat was een uitzondering haha.

En dit is alles wat ik in de 2e la heb zitten, foto’s spreken weer voor zich, alleen de permanente haarverf heb ik geen foto’s van.

Voor ik Crazy color ontdekte, in ieder geval voor ik wist dat ze zo goed waren kocht ik altijd La Riche Directions omdat ik dat veel youtubers zag gebruiken en een vriendin van mij raadde het ook aan, helaas vind ik veel kleuren tegen vallen, niet iedere kleur want sommigen doen het heel goed, maar de meeste die klopten niet wat het voorbeeld laten zien vergeleken met de meeste kleuren van Crazy Color. Ze zijn trouwens ook een paar euro duurder dan Crazy Color terwijl er ook minder product in zit, erg jammer….

 

2016-05-25 13.49.53

Wat ik ook nog heb, maar zit in in dde kast maar er boven op zijn 2 permanente Fashion Colors  Goldwell Elumen in Pk@all en VV@all, deze 2 kleuren had ik in mijn haar toen ik voor het eerst mijn haar in fashion colors liet verfen

2016-05-25 13.51.02

Ook heb ik 2 pompflessen conditioner van de action, lekker goedkoop omdat het puur is voor het verdunnen, dan ga ik geen dure conditioner gebruiker en omdat het pompflessen zijn is het heel erg makkelijk doseren.

Zoals ik al heb gezegd, stijl ideeën, revieuws en haar kleur tutorials komen er zeker nog aan dus hou mijn blog in de gaten!

Leave a Reply

